پلکسی گلاس را از کجا بخریم؟
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

پلکسی گلس از کجا تهیه کنیم؟

اگر شما پاسخ سوال ( پلکسی گلاس را از کجا بخریم؟) را نمی دانید یقینا پول و زمان بسیاری را از دست خواهید داد. برای اینکه بدانید پلکسی گلاس از کجا باید تهیه کنید ، نیاز نیست تمام سایت های اینترنتی را زیر و رو کنید.

فروشگاه آنلاین پلکسی گلاس آریا پلکسی، واقع در بازار پامنار تهران و فروشگاه آریا ستاره، ارائه دهنده بهترین ورق پلکسی گلاس و قیمت هایی مناسب به جهت خرید آسان پلکسی های ترنسپرنت ، شفاف ، مات و شیشه ای و یخی در خدمات شما مشتریان عزیز می باشد.

ما در فروشگاه آنلاین پلکسی گلاس AryaPlexy کوشیده ایم که تمام رضایت شما را با ارائه محصولاتی با کیفیت و خریدی عالی جلب کنیم و برای خود حفظ نماییم شما به راحتی می توانید در سایت ما اقدام به مشاهده انواع ورق پلکسی گلاس و طلق پلکسی کنید تا نیاز خود را به راحتی و با آرامش و اطمینان خاطری رفع کنید.

کیفیت مهمترین اصل در خرید پلکسی

بهترین ورق های پلکسی گلس در کشور تایوان ساخته می شوند. شما می توانید این نوع پلکسی را در فروشگاه اینترنتی آریا پلکسی عرضه می شود که از مرغوب ترین ورق های پلکسی در بازار ایران به حساب می آیند.

خصوصیات ورق پلکسی تایوانی:

  • در برش های لیزری شما شاهد هیچ سوختگی زائد و آب شدگی ورق پلکسی نخواهید بود.
  • از طول عمر بالایی برخوردار است و بر اثر عواملی بیرونی دچار تغییر رنگ و حالت نمی شود.
  • اگر پشت نور داشته باشند شما شاهد نور یکدست و درخشانی خواهید بود.

چگونه ورق های پلکسی تایوانی را بشناسید؟

ورق آکریلیک ( پلکسی گلاس ) توسط شرکت های متفاوتی که در سراسر دنیا هستند تولید می شود. کشور های مانند: اندونزی ، ویتنام ، چین ، هنگ کنگ و تایوان جزو بزرگترین و بهترین تولید کنندگان ورق پلکسی در جهان هستند و هر کدام دارای برند های مختص به خودشان هستند.

توجه کردن به برند یکی از بهترین روش های شناخت ورق های تایوانی است. اگر قصد دارید ورق تایوانی را بشناسید کافی است نام شرکت های تایوانی را بدانید. در قسمت زیر تعدادی از شرکت های معتبر تایوانی را به شما معرفی می کنیم.

پلکسی گلاس را از کجا بخریم؟

معروف ترین و برترین شرکت های ورق پلکسی گلس:

  • یرلانگ (YearLong)
  • چوچن  (Chochen)
  • جوکیما (Jokima)
  • ریچانگ  (Raychung)
  • اچ اچ سی (HHC)

قیمت ورق پلکسی

شما از فروشگاهی باید پلکسی گلاس خود را تهیه کنید که از قیمت مناسب و منطقی برخوردار باشد. درسته که بهترین ورق ها موجود در بازار ایران ورق های تایوانی هست ولی شما نباید هزینه ای بسیاری بایت آنها پرداخت کنید.

سایت آریا پلکسی انواع ورق پلکسی گلاس را بر اساس قیمت های درست و منطقی در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت های این سایت روزانه آپدیت می شود و شما میتوانید قیمت ورق پلکسی را هر روز مشاهده کنید.

خرید انواع ورق پلکسی از آریا پلکسی

پلکسی گلاس و کاربردهای آن بسیار متنوع و گسترده بوده و انتخاب متریال درست و طراحی متناسب با کاربرد از جمله نکات مهمی است که باید در فاز طراحی‌ مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل مشاوره با یک گروه متخصص و کارآزموده در این خصوص ضروری است و می‌تواند موفقیت هر تولیدکننده و طراحی را تضمین کند. گروه تخصصی آریا پلکسی با گردآوری بیست سال تجربه و دانش در زمینه طراحی و اجرای انواع پلکسی گلاس، با پرسنلی مجرب و متعهد، بار ارائه انواع خدمات فنی، مشاوره و فروش، در تمام مراحل پروژه در کنار مشتریان خواهد بود. جهت خرید ورق پلکسی گلاس به آدرس https://aryaplexy.com مراجعه کنید

source : https://www.tabnak.ir/fa/news/1096779/%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85 - https://en.wikipedia.org/wiki/Poly(methyl_methacrylate) - https://aryaplexy.com//

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: