ورق پلی اتیلن را با قیمت کف بازار خریداری کنید!
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

ورق پلی اتیلن چیست؟ ورق پلی اتیلن، یکی از محصولاتی است که از پلاستیک ساخته شده است. ویژگی ها و کاربرد های فوم پلی اتیلن باعث شده تا در موارد مختلفی از آن استفاده میشود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ثامن تجارت، ورق پلی، ورق پلاستیکی، ویسکوین نام های دیگر این محصول است. در واقع پلی اتیلن یک فیلم پلاستیکی است که از نفت ساخته شده است؛ به همین دلیل است که قیمت ورق پلی اتیلن به قیمت نفت بستگی دارد.

این محصول معمولا به صورت رول عرضه می‌شود. ورق های پلی اتیلن در ضخامت های مختلفی وجود دارند؛ به این صورت که هر چه ضخیم تر باشند، قوی تر هستند.

اگر بخواهیم شما را با ویژگی های ورق پلی اتیلن آشنا کنیم، باید بگوییم که این ورق ها ضدآب هستند و امکان عبور اکسیژن و کربن دی اکسید از آنها وجود دارد. معمولا شفاف هستند اما انواع مات و نیمه شفاف آنها نیز در موارد خاصی کاربرد دارد.

از دیگر مشخصات آن نصب راحت و آسان در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی است. در مقابل نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و عمر بالایی دارند. اگر به تعمیر نیاز داشته باشند، انجام آن چندان پیچیده و دشوار نیست. برای فعالیت های کشاورزی و یا استخرهای بهداشتی مناسب هستند. برای متصل کردن آن نیازی به چسب نیست بلکه توسط جوش حرارتی متصل می‌شود.

از جمله کاربردهای ورق پلی اتیلن اینکه نقش بزرگی در محافظت از پلاستیک دارد. این ورق ها در ساخت و ساز در بخش نگهدارنده بخاری، پنجره ها، کف زمین، و حتی به عنوان یک نگهدارنده و حتی در سقف استفاده می‌شود. از ورق های پلی اتیلن برای پوشش مصالح ساختمانی، ساخت استخر، تونل سازی، سد سازی و ... استفاده می‌شود. تنوع زیاد در این ورق ها باعث شده است که هر کدام از آنها برای مصارف مختلفی کاربرد داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ورق ها در تولید لوازم و ظروف پلاستیکی نقش موثری دارند.

ضخامت ورق پلی اتیلن بر حسب میکرون محاسبه میشود. به ضخیم ترین آنها فیلم می گویند. اما انواع انواع ضخامت آنها به این صورت است که ورق پلی اتیلن سبک در حدود ۸۶ میکرون می باشد که برای پوشش گرد و غبار مناسب است. ورق متوسط آن ۱۲۵ میکرون است که برای محافظت های عمومی و برای پوشش فضاهای بزرگ تر مانند مبلمان مناسب است. ورق پلی اتیلن سنگین ۲۵۰ میکرون است که در ساختمان سازی و کارهای صنعتی کاربرد دارد.

فروش اینترنتی ورق پلی اتیلن در سایت ثامن تجارت

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم، ورق های پلی اتیلن در ضخامت‌ها و چگالی های متفاوت تولید می‌شود. البته قیمت رول پلی اتیلن با نوع و مصرف آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید ورق پلی اتیلن با قیمت مناسب و کیفیت بالا مطابق با استانداردهای تولید ورق پلی اتیلن هستید؛ بهترین گزینه برای شما مراجعه به سایت ثامن تجارت است.

فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت یکی از بهترین مراکز فروش ورق پلی اتیلن در تهران است که شما می توانید برای اطلاع از قیمت هر کیلو ورق پلی اتیلن و مشاهده لیست قیمت ورق پلی اتلین شفاف، سنگین، مشکی و رنگی به آن مراجعه کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دانشنامه آهن آلات اینجا کلیک کنید.

source : 

https://www.isna.ir/news/1400110906365/%D9%88%D8%B1%D9%82-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86

https://samentejarat.com/polyethylene

 

 




:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: