ست لباس عروس و داماد برای عقد محضری
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

به نقل از بیتوته : ست لباس عقد محضری عروس و داماد یکی از جالب ترین ایده ها برای برگزاری مراسم عقدکنان تان است. این کار شما موجب می شود تا تمامی میهمانان مراسم شما را تا سالیان به خاطر می سپرند. در ضمن رنگ لباس عقد مجلسی تاثیر زیادی در خوش استایل و شیک تر به نظر رسیدن شما دارد. شما باید حتما رنگی را برای ست لباس عروس و داماد برای جشن عقد خود انتخاب کنید که با رنگ پوست عروس و داماد هماهنگی لازم را داشته باشد.

لباس عقد محضری

تسویه حساب آنی فقط در آبانتتر
تسویه حساب آنی فقط در آبانتتر

مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ
به طور کلی ست لباس عروس و داماد جدید به این معنی نیست که حتما رنگ لباس هر دو مانند هم باشد؛ در بعضی از موارد بعضی از اکسسوری های موجب ایجاد این هماهنگی بین دو طرف می شود. به عنوان نمونه پیراهن، گل داخل جیب کت، کروات داماد با لباس یا دسته گل عروس مشابه باشد. در ادامه این مطلب شما را با انواع و معیارهای انتخاب و خرید ست لباس عروس داماد برای عقد محضری بیشتر آشنا می کنیم؛ پس اگر شما هم دغدغه خوش پوشی دارید ما را همراهی کنید.

ست لباس عروس و داماد برای جشن عقد
روز عقد یکی از مهم ترین و اولین مراسم رسمی در زندگی مشترک تان است. تجربه نشان داده است که عروس خانم ها برای عقد محضری خود از لباس عقد ساده، مانتوهای مجلسی بلند یا کت و شلوار استفاده می کنند. بر این اساس داماد هم لباس خود را متناسب با ست انتخاب می کند.

در ایران لباسی که بریا مراسم عقد استفاده می شود با لباس عروسی متفاوت است. تنوع لباس عقد بسیار بیشتر از پیراهن های عروس می باشد. به ئطر کلی پوشیدن لباس های ست یک فانتزی فوق العاده جذاب است که بیشتر افراد حتی در دوران مجردی نیز به آن فکر می کنند و برای آن برنامه ریزی می کنند. در ادامه شما را با چند مدل لباس عقد آشنا می کنیم.

لباس عقد پوشیده
امروزه لباس عقد محجبه در میان ایرانیان بسیار مرسوم است. جذابیت این لباس تا حدی زیاد است که حتی در کشورهای اروپایی از لباس های پوشیده برای مراسم عقد کنان خود استفاده می کنند. در این میان زنان اهل هند، اندونزی و مالزی کشورهای جنوب شرقی آسیا از طرفداران پر و پاقرص این مدل لباس عقد مجلسی می باشند.

لباس عقد ساده
خیلی از نوعروسان، اوج شیک پوشی را در ساده بودن می دانند و از این روبه دنبال لباس های می روند که تا حد الامکان دارای طراحی های ساده باشند. برای ایجاد هماهنگی بیشتر شما می توانید از اکسسوری های شلوغ تری استفاده کنید تا لباس شما جلوه بهتری داشته باشد.

ست لباس عقد عروس و داماد پرنسسی
به طور کلی لباس های مدل پرنسسی یکی از محبو ترین مدل ها برای عروس خانم هاست. اگر مراسم شما شلوغ است و مکان برگزاری جشن شما در باغ یا تالار است، باید به دنبال لباس های شیک مانند لباس نامزدی پرنسسی باشید.

لباس عقد محضری

بهترین رنگ برای لباس عقد
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم یکی از مهم ترین نکات برای خرید لباس عقد، انتخاب رنگ آن است. اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که شما باید به سمت رنگ های شاد بروید و رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره و مشکی را انتخاب نکنید. لازم به ذکر است که دست شما برای انتخاب رنگ بسیار باز است و جز رنگ سفید می توانید رنگ های دیگر را نیز انتخاب نمایید. البته نکاتی را باید برای انتخاب رنگ در نظر بگیرید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

هماهنگی ست لباس عروس و داماد برای عقد محضری با رنگ پوست
بدون شک یکی از مهم ترین نکات این است که شما باید لباسی را برای خود و همسرتان انتخاب کنید که با رنگ پوست تان سازگار باشد. به عنوان نمونه خانم های که پوست تیره دارند باید از پوشیدن لباس های با رنگ روشن خودداری کنند و به دنبال رنگ های ملیح بروند؛ زیرا لباس های خیلی تیره نیز چهره آن ها را تیره تر می کند. به عنوان نمونه این دسته از افراد می توانند لباس عقد طوسی انتخاب کنند.

این قضیه برای عروس و دامادهای با رنگ پوست روشن نیز صدق می کند. اگر پوست شما خیلی روشن است به سمت لباس های نروید که بیش از حد روشن می باشد. به طور کلی لباس های روشن پوست شما را روشن تر می کن و این موجب می شود تا جذابیت شما کمتر شود.

لباس عقد محضری

لباس ست اسپرت عروس و داماد
خیلی از افراد با ذوق و شوق برای آیتم های دو نفره خود برنامه ریزی های زیادی دارند و تحت هر شرایطی به دنبال لباس های ست برای خود و همسرشان هستند. لباس اسپرت ست از مدل های هست که به وفور در بازار موجود است. این مدل با پارچه های یکسان و طرح های هارمونی دوخته می شود. شما به راحتی با یک نگاه ساده می توانید هارمونی رنگ یا طرح مشترک بین این دو نوع لباس را تشخیص دهید. در مورد لباس های رسمی و مجلسی نیز این موضوع صادق است. ست لباس مجلسی عروس و داماد نیز از این نوع هماهنگی برخوردار است و المان ها، آیتم ها، طرح و رنگ آن ها با هم ست می شود.

کاربرد ست لباس عقد محضری عروس و داماد چیست؟
از مهم ترین مزیت لباس نامزدی این است که شما به راحتی می توانید رنگ و مدل آن را انتخاب کنید. اگر شما برای مراسم خود تم رنگی خاصی را در نظر گرفته اید برای رنگ لباس نیز می توانید از این تم الهام بگیرید. البته لازم به ذکر است که شما باید رنیگ را انتخاب کنید که حتما باب میل هر دوی شما باشد. شما برای داشتن جذابیت بیشتر می توانید قسمت های جزیی را با یکدیگر هماهنگ کرده و از سر تا پا همرنگ کردن خود بپرهیزید.

برای عکاسی های فرمالیته به زوج ها توصیه می شود تا از لباس ست اسپرت عروس و داماد برای لوکیشن عکاسی استفاده کنند. شما برای این که عکس های زیبای داشته باشید تا بعد از چندین سال از دیدن آن لذت ببرید می توانید از ست لباس نامزدی زن و شوهری استفاده کنید. بدون شک پوشیدن ست لباس مجلسی عروس و داماد برای عروسی دوستان و نزدیکان موجب ایجاد استایل شیک و جذاب در شما می شود.

لباس عقد محضری

بهترین مرکز خرید ست لباس عروس و داماد برای عقد محضری؛ مزون آنلاین دریمیس
یکی از بزرگ ترین دغدغه نوعروسان، درخشش و شیک پوشی در جشن نامزدی شان است. شاید خرید لباس عقد به اندازه لباس عروسی مهم نباشد؛ ولی باید برای آن نیز وقت بگذارید، زیرا قرار است با فامیل درجه یک و دو همسر خود آشنا شوید. بدون شک شما از مزون های می توانید لباس عقد ساده و زیبای خود را خریداری کنید و لباس داماد را نیزمتناسب با لباس خود خریداری کنید. امروزه این امکان نیز وجود دارد که شما به راحتی ست لباس عروس و داماد جدید را نیز در مزون ها به صورت یک جا خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خرید لباس عروس آنلاین، مزون دریمیس را در گوگل جستجو کنید و سفارش لباس ارزان قیمت خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری در (لباس-عروس/dreamiss.ir) ثبت کنید.

 

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: