نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

سنگ سیلیس دارای مقاومت بسیار بالای است و همین امر موجب شده این سنگ یکی از پرمصرف ترین سنگ ها در طبیعت باشد. این سنگ دارای خواص و کاربردهای گوناگون است. شما بدون شک برای تکمیل فرایند تولید خود در یکی از شاخه های صنعت به سیلیسیم دی اکسید نیاز دارید.

شما برای خرید سیلیس خالص باید به مراکز معتبر مانند مجموعه صنعتی آرا سنگ الوند مراجعه کنید. در ادامه بعد از توضیح در مورد سیلیس چیست و چه کاربری دارد، در مورد نحوه خرید آن شما را راهنمای می کنیم.

پودر سیلیس چیست؟

سیلیس میکرونیزه که از سنگ این ماده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک بالمیل به صورت دانه بندی در اندازه های میکرون دانه بندی می شود. از این پودر صنعتی در صنایع گوناگون مانند نسوزو متالوژی برای بهبود درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر اکسیداسیون و مقاومت در برابر سایش محصولات گوناگون استفاده می شود.

از سیلیس پودری در صنعت ریخته گری متالوژی به عنوان یک افزودنی آلیاژهای غیر آهنی و آلیاژ سیلیسیم استفاده می شود و با این روش موجب بهبود خنک سازی فولاد می شوند. د ضمن از این پودر در برخی از موارد به عنوان کاهش دهنده فلز در زمینه آلیاژهای سرامیکی جدید استفاده می کنند.

سیلیس خوراکی چیست؟

در این مورد از این ماده معدنی در صنایع غذایی و داروسازی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این عنصر در سن 21 سالگی به بعد در بدن کاهش می یاید و موجب ایجاد ناهنجاری های در بدن می شود. شما باید این ماده را از طریق مواد غذایی و مکمل های حاوی این ماده مانند قطره سیلیس تامین کیند.

شما از این ماده به تنهای نمی توانید استفاده کنید و از آن جایی از زمین استخراج می شود بدن ما توانایی جذب آن را ندارد؛ پس باید در بعضی از خوراکی ها ترکیب شود تا بدن بدون هیچ ضرری آن را دریافت کند. سیلیس خوراکی موجب بهبود سیستم ایمنی بدن، دستگاه گوارش، ناهنجاریهای استخوانی و ... می شود.

کریستال سیلیس چیست؟

به طور کلی سنگ Silica در انواع مختلفی مانند سیلیس کریستالی و آمورف تولید می شود. نوع کریستال این مده در مقابل سنگ آن دارای خصوصیات و کاربردهای بیشتری است. برای نمونه از آن در استخرهای شنا، آکواریوم، سیستم های تصفیه آب و پارک های آبی استفاده می کنند. استفاده از این ماده در فضای استخرها موجب می شود تا فرایند بک واش آب به میزان 30 درصد کاهش پیدا کند. جدای این، مزایایی چون کاهش میزان آلودگی آب با توجه به مقاومت بالای آن در برابر ساییدگی دارد.

خواص سنگ سیلیس

این نوع سنگ سخت از رایج ترین مواد روی زمین است که در انواع گوناگون وجود دارند. سیلیکا در حوزه های صنعتی، مواد غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. مواد خام کوارتز برای تولید شیشه های مات، مصنوعی و روشن و همچنین برای تولید سرامیک مصرف می شوند. سیلیس آزاد در طبیعت به سه شکل زیر وجود دارد.

کوارتز

این نوع یکی از پلی مورف های سیلیس است و در درجه حرارت معمولی و فشار به دلیل داشتن سختی زیاد پایدار می باشد. بیشترین نوع silica در طبیعت از این نوع کانی می باشد.

ماسه سنگ

ماسه سیلیسی نوعی از کوارتز رسوبی می باشد که به صورت طبیعی خرد شده است. این دانه ها به وسیله ذرات رس، آهک، اکسید آهن یا بقیه مواد به یکدیگر چسبیده شده اند.

فلینت

این نوع تشکیل شده از کوارتز، کربنات کلسیم، آب و مواد آلی است و رنگ آن به صورت قهوه ای روشن، سیاه یا خاکستری می باشد. این نوع از حل شدن اسکلت سیلیسی جانوران اسفنجی در آب دریاها و ته نشین شدن در بستر دریا به وجود می آید.

 

سیلیسیم دی‌اکسید یا سیلیکا يا سيليس با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است. سیلیس در طبیعت به‌صورت آزاد یا به‌صورت ترکیب با سایر اکسیدها وجود دارد).[۱] خاک رس، آلکالی فلدسپات و سیلیس، مهترین مواد اولیه بدنه سرامیک‌ها هستند.[۲] مصارف فراوانی در صنایع دارد که از آن جمله تولید فروسیلیس، شیشه سازی، تولید آجر ماسه آهکی، سرامیک چینی سازی، سرامیک سازی، تولید سدیم، ریخته‌گری، تولید سایر مواد سیلیسی، لعاب سازی، ریخته‌گری و نسوز، به عنوان نیمه هادی، پشم شیشه سیلیکات، صنایع الکترونیک، لاستیک و پلاستیک، رنگ سازی، بتونه و چسب فولاد، تصفیه آب، سیمان، سندبلاست، کنترل ساییدگی و خوردگی لوله‌های آب، پاک کننده‌های صنعتی، رنگ و پوشش، شناور سازی کانه، قالب ریخته‌گری، پایدار سازی پراکسید، چسب سازی و …

سیلیس، در چه صنعتی استفاده می شود؟

سیلیس همدان، یکی از بهترین سنگ هایی می باشد که شما می توانید در صنعت های زیر استفاده کنید. شيشه سازي، چيني سازي، توليد فروسيليس، سراميك سازي، توليد آجر ماسه آهكي، ريخته گري، تولید سیلیکات سديم، توليد ديگر مواد سيليسي، به عنوان نيمه هادی در صنعت الکترونيک و توليد پشم شيشه. مقادير قابل توجهي از ماسه سنگ خرد شده به عنوان مصالح ساختماني بكار مي رود. به همین دلیل فروش سیلیس همدان، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

سنگ مصرفی در هر یک از این صنایع باید کیفیت خاصی داشته باشد. ترکیب شیمیایی، ساختمان کانی شناسی و خواص فیزیکی آن، تعیین کننده کیفیت و موارد مصرف آن در هر یک از صنایع مذکور می باشند. ترکیب شیمیایی این نوع سنگ؛ در واقع عبارت است از درصد SIO2 موجود در سنگ و نیز درصد هریک از اکسید های دیگر که معمولا به همراه SIO2 در کانسارهای مختلف وجود دارند و در صورتی که درصد هریک از آن ها از حد معینی تجاور نماید، کاربرد آن را در صنایع مختلف محدود و یا غیر ممکن می سازد. در ادامه در رابطه با درصد کیفیت آن توضیحات مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم.

کیفیت سیلیکا ممتاز:

علاوه بر درصد SIO2 ساختمان کانی شناسی سنگ نیز در تعیین کیفیت و موارد مصرف آن نقش مهمی دارد زیرا ممکن است SIO2 به صورت انواع سیلیکات ها وجود داشته باشد، در نتیجه این مسئله در تعیین روش کانه آرائی و چگونگی حذف ناخالصی ها تاثیر خواهد داشت.

خواص فیزیکی سنگ سیلیس همدان؛ نیز در همین روش مناسب برای خردایش، دانه بندی پودر سيليس توليد شده و تعيين موارد مصرف پودر توليد شده تأثير خواهند داشت. شما در مقاله silica چیست؟ می توانید مباحث تکمیلی را درمورد این سنگ و خواص سیلیس برای مو و پوست مطالعه کنید.

Silica در صنعت:

همانطور که در قسمت های بالاتر خواندید؛ Silica، در بسیاری از مشاغل جز کالای اصلی و اولیه محسوب می شود اما توضیح بیشتری در این مشاغل و صنعت ها خواهیم داد تا شما بهتر کاربرد سیلیس را متوجه شوید.

 

منبع تابناک ، ویکی پدیا ، آراسنگ الوند



:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

سینک ظرفشویی آشپزخانه، یک عضو مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. در حقیقت می توان گفت اکثر کارهای آشپزخانه به سینک مربوط می شود. از آنجایی که سینک نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، باید احتیاط و دقت بیشتری در خرید سینک ظرفشویی داشته باشید.

جدیدترین سینک ظرفشویی اخوان

سینک ظرفشویی آشپزخانه، یک عضو مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می باشد. در حقیقت می توان گفت اکثر کارهای آشپزخانه به سینک مربوط می شود. از آنجایی که سینک نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد، باید احتیاط و دقت بیشتری در خرید سینک ظرفشویی داشته باشید. پیش از انتخاب مدل مورد نظر خود، باید با تمامی جنبه های مختلف این وسیله کاربردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصولی باکیفیت و مناسب خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که سه عامل مهم در خرید سینک اهمیت دارد، نحوه نصب سینک، مکان قرار گیری و جنس مواد سازنده آن.

بسیاری از کارهای روزمره در آشپزخانه انجام میشود و با سینک ظرفشویی رابطه مستقیمی دارد. پس بهتر است که در ابتدا انواع سینک آشپزخانه را بشناسید و نکات مهمی را در رابطه با انتخاب و خرید آن یاد بگیرید. سینک های ظرفشویی موجود در بازار از برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشند که برای خرید آن مهم ترین مورد میزان بودجه در نظر گرفته شده میباشد.

قیمت سینک دو لگنه اخوان، تک لگنه و انواع مخلف جدیدترین مدل های سینک آشپزخانه akhavan، را به همراه کاتالوگ می توانید در وب سایت سیلوریراق مشاهده کنید؛ اینجا "قیمت سینک دو لگنه اخوان" کلیک کنید تا هم اکنون سینک ظرفشویی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ما در این مطلب می خواهیم درمورد یکی از برندهای مهم سینک ظرفشویی، اخوان صحبت کنیم و توضیحاتی را در رابطه با مزایا و معایب محصولات این برند در اختیارتان قرار دهیم.

انواع سینک ظرفشویی اخوان از لحاظ جنس:

  • سینک ظرفشویی استیل
  • سینک ظرفشویي شیشه ای

سینک استیل اخوان از ورق استیل ضد زنگ و در دو مدل ایستاده و آجدار تولید میشود. ضخامت ورق های آن از0.8 تا 1 میلی متر می باشد. در مدل هایی که از استیل ساده استفاده میشود؛ سینک جلا و درخشندگی خاصی دارد که همین موضوع باعث میشود تا تمیز کردن آن راحت تر باشد. در مدل هایی که از استیل آجدار ساخته میشود به علت داشتن استیل بافت دار به طور کامل ضد خش می باشد و نظافت آن به راحتی انجام پذیر نیست. سینک های اخوان دارای سبد میوه شور، لگن پلاستیکی، تخته گوشت و جا مایع می باشد.

سینک های شیشه ای اخوان از شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارت در رنگ های مشکی ساخته میشود. طراحی این مدل از محصولات به این صورت می باشد که لگن آنها از استیل و سینی آن از شیشه است. همراه با سینک شیشه ای یک جا مایع ای هم وجود دارد. سینک اخوان بهتره یا استیل البرز

مدل های مختلف سینک اخوان از لحاظ کارایی

سینک روکار اخوان، از قدیمی ترین مدل های سینک می باشد که وارد بازار شده. سینک ظرفشویی روکار اخوان با جنس استیل ساخته میشود و دارای ابعاد متنوعی است و به صورت تک لگن، دو لگن، با سینی و بدون سینی طراحی و تولید میشود. سینک اخوان شامل آبریز سینی و یا آبریز لگن است و در بعضی از مدل های جدید سینک اخوان جااسکاجی نیز وجود دارد.

سینک توکار اخوان، از پرطرفدارترین مدل ها در بازار می باشد که تنوع زیادی دارد. سینک ظرفشویی توکار اخوان با جنس استیل و شیشه در طرح های مستطیل، گرد، گوشه و پروانه ای است. به این صورت هر فرد می تواند با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و بر اساس سلیقه خود مدل مناسبی را انتخاب کند.

سینک زیر کورینی اخوان، یکی از مدرن ترین سینک ها در بازار است که زیر صفحه ی کابینت نصب می شود. از این جهت به سینک زیر کابینتی شهرت دارد. سینک ظرفشویی زیرکورینی اخوان از ورق استیل در سایزهای مختلف به صورت تک لگن، دولگن طراحی و تولید میشود. این سینک ها بدون سینی و دارای آبریز لگن به همراه جامایع و استیل تخته گوشت است.

نکات قابل توجه در هنگام خرید سینک:

  1. توجه به ابعاد سینک ظرفشویی و تناسب آن با مساحت و فضای آشپزخانه
  2. دقت به ضخامت ورق سینک، به طوری که هر چه ضخامت آن بیشتر باشد مقاومت بیشتری دارد.
  3. تعداد لگن ها، اگر روزانه استفاده زیادی از سینک دارید؛ بهترین پیشنهاد برای شما سینک های دولگنه است.
  4. عمق لگن های سینک؛ هر چه عمق لگن ها بیشتر باشد کار کردن با آن ساده تر است.

خرید جدیدترین مدل سینک ظرفشویی اخوان در سایت سیلوریراق

اگر شما قصد دارید تا سینک آشپزخانه خود را از میان محصولات ارائه شده اخوان انتخاب کنید می توانید به سایت سیلوریراق silveryaragh.com مراجعه کنید و از میان انواع سینک ظرفشویی های اخوان مدل مناسب خود را سفارش دهید. فروشگاه آنلاین سیلوریراق؛ مرکز خرید آنلاین سینک اخوان، با قیمت مناسب و کیفیت بالاست.

منبع

 

 



:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح
سینک ظرفشویی کن خوبه؟

به گزارش ایلنا نیوز، سینک ظرفشویی کن خوبه؟ آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های هر منزل است؛ از این رو زیبایی و جذابیت این بخش موجب زیبایی کلی منزل تان می شود. در میان کل کل اجزای یک آشپزخانه، سینک ظرفشویه یکی از مهم ترین قسمت های آن است که بعد از کابینت ها، موجب زیبایی فضای آشپرخانه شما می شود.

شما در زمان خرید سینک ظرفشویی با مدل ها و برندهای گوناگون روبرو می شوید. پس شما با این سوال روبرو می شوید که سینک ظرفشویی چی خوبه، یا این که بهترین مارک سینک ظرفشویی چی هست. در این مطلب قصد داریم شما را با پرفروش ترین سینک ظرفشویی یعنی سینک کن آشنا کنیم.

در ابتدا شما را با ویژگی های یک سینک خوب آشنا می کنیم؛ سپس به شما توضیح می دهیم که سینک ظرفشویی کن خوبه. پس برای خرید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی ما را همراهی کنید.

ویژگی های بهترین مارک سینک ظرفشویی

در حال حاضر در ایران تولیدکنندگان با مهارت بالا تولید محصولات گوناگون لوازم آشپزخانه از جمله سینک تحت لیسانس و با اجزای اصلی کشورهای مانند ایتالیا پرداخته اند. به طور کلی یک محصول با برند خوب دارای مشخصات زیادی است که نمی توان تمامی آن ها را در این مطلب بیان کرد. به طور کلی این ویژگی ها شامل موار زیر است:

  • تولید محصولات متنوع
  • قیمت محصول متناسب با جنس و کیفیت
  • خدمات پس از فروش
  • داشتن محصولات با کیفیت

ویژگی های سینک ظرفشویی خوب

سینک های فراوانی در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در ادامه شما را با مشخصات یک محصول باکیفیت آشنا می کنیم تا انتخاب را برای شما راحت تر کنیم.

  • باکیفیت باشد
  • داشتن طول عمر بالا
  • مناسب بودن قیمت
  • ضخیم بودن
  • عمق لگن زیاد

در میان بهترین سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی می توان سینک کن را یکی از باکیفیت ترین ها دانست. این محصول تمامی ویژگی های بالا را در خود دارد. در ادامه شما را با ویژگی های این محصول و توضیح دلیل این که چرا سینک ظرفشویی کن خوبه، می پردازیم.

سینک کن خوبه

مشخصات سینک کن  

این برند دارای تنوع زیادی نمی باشد، اما کیفیت سینک گرانیتی کن فوق العاده عالی است؛ ولی قیمت آن بالاست. از لحاظ خدمات پس از فروش مانند بقیه برندها عمل می کند و خدمات بیش از حدی به مشتری ارائه نمی دهد. از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به کیفیت بالای بسته بندی و لوازم جانبی آن اشاره کرد. ضخامت ورق این محصول گاها تا 1 میلی متر نیز ادامه دارد. د ادامه شما را با مشخصات بیشتر ان آشنا می کنیم.

  • استفاده از ورق استنلس استیل 304
  • دارای بیش از 30 مدل در طرح و ابعاد گوناگون
  • ضخامت ورق 0.8 میلی متر
  • استفاده از بست نگهدارنده پرسی
  • عمق لگن سینک های فانتزی 20 سانتی متر و عمق لگن سینک های نیمه فانتزی 17 سانتی متر
  • 5 سال ضمانت برای محصولات استیل و 2 سال ضمانت برای محصولات گرانیتی

معرفی پرفروش ترین سینک ظرفشویی و خرید آسان آن

برای خرید سینک ها باید معیارهای گوناگونی را مد نظر داشته باشید. از جمله این معیارها می توان به جنس ورق، اندازه مناسب سینک، عمق لگن، چپ یا راست لگن، ضخامت ورق و شکل ظاهری آن اشاره کرد. در این میان سینک ظرفشویه کن محصولی فوق العاده عالی است که تمامی این ویژگی ها را در خود دارد. شما برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی می توانید به سایت سیلوریراق مراجعه کنید.

مجموعه فروشگاه های زنجیره ایی و اینترنتی سیلوریراق با کادری مجرب همواره در تلاش بوده تا به بهترین شکل ممکن به مشتریان از سراسر کشور خدمت رسانی کند. این مجموعه با سابقه درخشان 12 سال در امر فروش و خدمت رسانی به مشتریان و هموطنان عزیز به صورت حضوری، حال به صورت اینترنتی خرید را برای مشتریان آسان تر و به صرفه تر کرده است و به این صورت فاصله بین خود و مشتریان را از بین برده است.

از این پس مشتریان می توانند بدون صرف هزینه های رفت و آمد و زمان، بدون ترافیک و خیلی راحت در هر ساعت از شبانه روز خرید خود را با بهترین قیمت ممکن و تخفیف های ویژه انجام دهند و در جشنواره های شگفت انگیز سیلور یراق شرکت داشته باشند. شما برای مراجعه به سایت این شرکت و انجام خرید اینترنتی سینک ظرفشویی کن یا دیگر مارک ها می توانید به آدرس اینترنتی www.silveryaragh.com مراجعه نمایید.

برگرفته از مطلب خرید سینک ظرفشویی کن : https://silveryaragh.com/kitchen-sink-can



:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

سینک ظرفشویی گرانیتی خوبه؟ بهترین مارک سینک گرانیتی

اگر قصد خرید سینک گرانیتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، می توانید بدون نگرانی درباره قیمت روز سینک گرانیتی در بازار، این نوع از سینک های آشپزخانه را با بالا ترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه، خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینک ظرفشویی گرانیتی، یکی از جدیدترین و به روز ترین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه هایی با طرح امروزی می باشد. تمامی وسایل مورد نیاز برای آشپزخانه باید استانداردهای لازم رعایت شود. این سینک ها از مواد پلیمری، رزین های اکریلیک و رنگ ساخته شده است. سینک گرانیتی، به نسبت سایر سینک ها دارای ظاهری شیک و به روز تری است. حتی از لحاظ بهداشتی نیز این نوع محصول به علت آنتی باکتریال بودن نسبت به سایر آنها بهداشتی تر می باشد. در ادامه می خواهیم شما را با مزایا و معایب سینک های گرانیتی آشنا کنیم تا بهتر بتوانید نسبت به خرید سینک گرانیتی اقدام کنید.

مزایای سینک گرانیتی

دوام و استحکام بالا

مواد به کار رفته شده در این مدل از سینک آشپزخانه باعث میشود تا در برابر فشار بالا، خرد شدن، خراشیدن و ضربه مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. دوام و عملکرد مناسب از مهم ترین مزیت های این محصول می باشد.

مقاوم در برابر گرما

مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت زیاد این مدل از سینک های ظرفشویی، یک اتفاق خوشحال کننده برای خانم های خاندار می باشد. سینک هایی که از جنس گرانیت هستند تا 535 درجه فارنهایت در برابر گرما مقاومت می کنند و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.

تنوع بالا در رنگ و جنس

رنگ ها و ترکیب مناسب آنها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. تنوع رنگ در سینک آشپزخانه گرانیتی، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا آشپزخانه خود را با سلیقه و چیدمان دلخواه طراحی کنید. به عنوان نمونه شما می توانید با انتخاب سینک کرم یا شنی جلوه ای خاص و متفاوت به کابینت سفید طوسی خود بدهید. البته ترکیب کابینت سفید با سینک گرانیتی مشکی نیز ایده خوبی می باشد.

ضد لک و خش

با خرید سینک ظرفشویی گرانیتی، دیگر لازم نیست تا نگران لکه های باقی مانده آب پس از شست و شو باشید. این یکی از مهم ترین ویژگی های این محصولات است که باعث میشود تا سینک شما سال های طولانی درخشان باقی بماند و شما تنها با یک دستمال نمدار بتوانید لکه ها را از بین ببرید.

مناسب برای سلیقه های مختلف

پس از کمی بررسی به این نتیجه می توانید برسید که انواع مختلفی از سینک ها از لحاظ امکانات و شکل ظاهری در دسترس خانواده ها قرار می گیرد. سینک های گرانیتی به دلیل اینکه یک محصول مهندسی شده هستند در دل ها و شکل های مختلفی در دسترس قرار می گیرند. سینک گرانیتی سینی دار، تک لگنه، دو لگنه از محبوب ترین مدل هایی می باشند که در بازار وجود دارند.

معایب سینک گرانیتی

معایب سینک گرانیتی

در قسمت بالا در خصوص مزایای سینک های گرانیتی توضیحاتی در اختیار شما قرار داده ایم. از معایب سینک های گرانیتی اینکه این وسایل از سنگ گرانیت ساخته شده اند و به همین دلیل دارای وزن بالاتری نسبت به مدل های دیگر می باشند. بنابراین برای نصب آنها بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

آیا سینک گرانیتی خوبه؟

مطمئنا پس از شنیدن نام این محصول این سوال برای شما پیش می آید که آیا سینک های گرانیتی مناسب هستند یا نه؟ ما تمام مزایا و معایبی که درمورد این نوع سینک ها بیان کردیم، مختص سینک های با کیفیت و استاندارد می باشد. اما شاید بپرسید که سینک گرانیتی چه مارکی خوبه؟ بهتر است بگوییم که این محصولات ساخت کشورهایی مانند ترکیه، ایتالیا و آلمان هستند که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند. اما درمورد بهترین برندهای سینک گرانیتی ایرانی می توانیم بگوییم که فونیکس، SMT و گرانیکو سه مدل از برترین مدل و برند سینک گرانیتی می باشند. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید آنلاین سینک گرانیتی، حتما به سراغ فروشگاه هایی بروید که با دقت و بررسی بیشتر بتوانید انتخاب آگاهانه و رضایتمندی داشته باشید.

بهترین مارک سینک گرانیتی

برای انتخاب بهترین سینک گرانیتی، یکی از بهترین روش ها استفاده از تجربیات دیگران و دقت به آمار فروش انواع مدل ها سینک گرانیتی می باشد. مدل های ساده با لگن های متقارن و ابعاد مهندسی منظم تر از مدل های دیگر می باشند؛ زیرا فضای مناسب ترین را برای قرار دادن ظروف در اختیار افراد قرار می دهند.

فروش جدیدترین سینک های گرانیتی در سایت سیلور یراق

همانطور که گفتیم، سینک ظرفشویی گرانیتی، به واسطه ویژگی های مناسب و عالی که دارند، طرفداران بسیار زیادی در سراسر ایران دارند. اما از آنجایی که این سینک ها بسیار باکیفیت هستند، قیمت نسبتا بالایی نیز دارند. اگر قصد خرید سینک گرانیتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، می توانید بدون نگرانی درباره قیمت روز سینک گرانیتی در بازار، این نوع از سینک های آشپزخانه را با بالا ترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه، خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

سیلور یراق، یکی از بزرگ ترین و بهترین فروشندگان لوازم و تجهیزات آشپزخانه در سراسر ایران است که کار خود را در سال 1385 در تهران شروع کرد و در حال حاضر در تهران بزرگ سه شعبه و در بسیاری از شهر های دیگر ایران شعبه های مختلفی دارد. اما امروزه بسیاری از خرید های ما اینترنتی شده اند؛ پس اصلا نگران نباشید. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از بهترین مرجع های خرید تمامی لوازم آشپزخانه است که شما می توانید انواع سینک های ظرفشویی، اجاق گاز، فر، هود آشپزخانه، شیرآلات و هر وسیله دیگری که فکرش را می کنید را پیدا کنید، با محصولات مشابه بررسی و مقایسه کنید، بهترین گزینه را انتخاب کرده و آنلاین خریداری کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش سینک گرانیتی، یکی از خدمات خاصی است که وب سایت سیلور یراق به شما ارائه می دهد. شما در وب سایت سیلور یراق با مجموعه کامل و بی نقصی از سینک های گرانیتی مواجه می شوید و می توانید انواع مدل سینک ظرفشویی گرانیتی روکار، توکار، زیرکار، تک لگن، دو لگن سینک های گرانیتی را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. شما همچنین می توانید خرید انواع سینک های گرانیتی مثل خرید سینک سفید یا خرید سینک ظرفشویی گرانیتی بلانکو را در سایت سیلور یراق انجام دهید.

برگرفته از مطلب سینک ظرفشویی گرانیتی : https://silveryaragh.com/granite-kitchen-sink

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

سینک ظرفشویی معمولی

به نقل از وب سایت قطره : سینک ظرفشویی از جمله وسایل ضروری در هر آشپزخانه می باشد. البته هیچ تفاوتی وجود ندارد که از آن در آشپزخانه منزل خود استفاده می کنید و یا محل کارتان. شما به سینکی نیاز دارید که بتوانید تمامی نیازهای خود را برطرف کنید. سینک ظرفشویی معمولی از جمله سینک هایی است که برای هر آشپزخانه ای مناسب است و تمام نیاز شما را از داشتن یک سینک ظرفشویی با طول عمر بالا برطرف میکند. جا دار بودن، قیمت مناسب و طراحی ساده و جنس درجه یک موجب شده است تا خرید سینک معمولی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

شاید برای شما هم جالب باشد اما تمام برندها و شرکت های سازنده ی سینک در طراحی های روز خود یک سینک ظرفشویی ساده طراحی می کنند. سینک های معمولی امروزه از پرفروش ترین و پرطرفدارترین سینک هایی است که وجود دارد. اما حال این سوال پیش می آید که چه ویژگی های موجب شده است تا این محصول در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار بگیرد؟

مهم ترین ویژگی های سینک ظرفشویی معمولی

قیمت مناسب و مقرون به صرفه!

همانطور که می دانید قیمت یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید محصولات مورد نیاز می باشد. سینک آشپزخانه معمولی از بهترین سینک هایی هستند که قیمت پایین تری نسبت به سایر سینک ها دارند. در این صورت شما میتوانید با کمترین هزینه یک سینک ظرفشویی باکیفیت را برای منزل و آشپزخانه خود تهیه کنید.

جنس با دوام و باکیفیت

هر آشپزخانه ای به یک سینک باکیفیت و مقاوم نیاز دارد. همه ی ما میخواهیم یک سینکی بخریم که تا پس از سال های زیادی همچنان بتوانیم بدون هیچ خرابی و یا تعمیراتی از آن استفاده کنیم. برای خرید سینک برای خانه ی خود نباید تنها به شکل ظاهری و طراحی آن دقت کنید؛ سینکی برای آشپزخانه کاربردی می باشد که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد عمر طولانی تری داشته باشد. سینک های معمولی از آن دسته سینک های می باشد که دارای جنس باکیفیت است و شما می توانید بدون هیچ نگرانی از بابت خراب شدن آن، از داشتن یک سینک مناسب و ارزان نهایت استفاده را ببرید.

اندازه مناسب و جا دار بودن

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم های خانه دار این است که سینک ها کوچک هستند و به راحتی نمی توان ظروف زیادی را در آنها قرار داد. سینکی مناسب است که بتواند تمام این نیازها را به خوبی برطرف کند. سینک های معمولی از جا دار ترین و بهترین سینک ها می باشند که ابعاد مناسبی دارند و شما می توانید ظرف های زیادی در آنها قرار دهید و سپس به شست و شوی آنها بپردازید.

ظاهری زیبا و خاص

همه ی ما دوست داریم تا آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل ما از زیبایی بیشتری برخوردار باشد. از طرفی نمی توانیم از سینک های لوکس و فانتزی که قیمت بالایی دارند استفاده کنیم. سینک آشپزخانه معمولی علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، از سادگی و زیبایی خاصی بهره مند می باشد.

سینک های معمولی طرح ساده ای دارند و مناسب برای هرنوع آشپزخانه ای می باشد. این نوع سینک مقاومت بالایی دارد؛ دوام آنها باعث میشود نا به مرور زمان در پی شست و شو های متوالی و برخورد ظرف های بزرگ به آن، سینک شما خراب نشود و مانند روز اول سالم بماند.

نکات قابل توجه در هنگام خرید بهترین سینک ظرفشویی معمولی

جدید ترین مدل های سینک ظرفشویی روکار معمولی

در هنگام خریداری سینک باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. از میزان ظرف کثیفی که می خواهید در سینک قرار دهید تا میزان شست و شو ظروف. همچنین باید به عمق سینک برای شستن هر چه بهتر سبزیجات و زیبایی ظاهری آنها توجه کنید. با وجود تمامی این نکات می توان گفت که سینک های معمولی با ظاهری ساده و مقاومت بالایی که دارد از تمام لحاظ برای هر آشپزخانه ای مناسب می باشد.

طراحان این مدل از سینک ها تمامی سعی و تلاش خود را بر این اساس قرار داده اند تا تمامی نیازهای شما با خرید سینک ظرفشویی معمولی برطرف شود. این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید سینک آشپزخانه بدهند مناسب است.

فروش ارزان ترین سینک ظرفشویی معمولی در سایت سیلور یراق

اگر می خواهید سینکی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید که تمامی نیازهای آشپزخانه شما را به بهترین نحو برطرف کند و در عین حال برای خرید آن هزینه زیادی را متحمل نشوید؛ باید به شما بگوییم که سینک های معمولی مناسب ترین گزینه برای شما می باشند. فروشگاه اینترنتی سیلور یراق یکی از بزرگ ترین مراکز فروش لوازم آشپزخانه می باشد که محصولات خود را در برندهای مختلفی ارائه می دهد. سینک های معمولی با کیفیت بالا، اندازه مناسب، ظاهر زیبا و قیمت مناسب باعث میشود تا برای خرید سینک ظرفشویی هیچ نگرانی نداشته باشید. شما می توانید برای خرید آنلاین سینک معمولی از طریق سایت سیلور یراق اقدام کنید.

اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی معمولی دارید و می خواهید یک خرید خوب و اقتصادی داشته باشید، می توانید سینک ظرفشویی مورد نظر خود را در وب سایت سیلور یراق، به صورت اینترنتی خریداری کنید و با این کار در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برگرفته از مطلب قیمت سینک ظرفشویی معمولی : https://silveryaragh.com/ordinary-sink

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 | نظرات ()