ورق استیل از کجا بخریم؟
نوشته شده توسط : فاطمه فلاح

ورق استیل امروز یکی از کاربردی‌ترین متریال‌ها در صنعت به حساب می‌آید. تهیه این محصول از جای معتبر و مطمئن، ضمانت و کیفیت دلخواه را به همراه دارد که فروشگاه کلیدآهن همان جای مطمئن است.

ورق استیل از کجا بخرم؟ این پرسشی است که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. این محصول امروز یکی از کاربردی ترین متریال ها در صنعت به حساب می‌آید؛ و اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که برای بهره وری بیشتر و کاربرد مفید باید این محصول را از جای معتبری تهیه کنیم که ضمانت و کیفیت دلخواه ما را ارائه دهد. فروشگاه کلیدآهن می تواند همان جای مطمئن باشد.

جهت خرید انواع ورق استنلس استیل و مشاهده بروز قیمت ورق استیل در کلیدآهن، می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه کنید و به صورت آنلاین ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۳۰، تزئینی یا دکوراتیو، بگیر، نگیر و... را سفارش دهید.

ورق استیل؛ بهترین نوع فولاد در صنعت آهن

هزاران سال است که مردم با آلیاژهای فلزی کار می کنند. در حالی که نمونه هایی از ذوب آهن را می توان تا ۱۸۰۰ سال قبل از میلاد یافت. ورق استیل یک ماده بسیار متنوع است. در طول سال ها، مهندسان با تولید آلیاژها آزمایش کرده اند. آنها با افزودن و حذف برخی از فلزات، توانستند انواع ورق استیل با ویژگی ها و کاربردهای متفاوت تولید کنند. به عنوان مثال این ورق ها در همه چیز از تولید ظروف آشپزخانه گرفته تا اجزای پروژه های ساختمانی استفاده می شود.

فولاد را می توان با نورد سرد یا با اضافه کردن حداقل ۱۰.۵ درصد کروم و ترکیب با سایر عناصر تبدیل به انواع گریدهای فولادی ضد زنگ کرد. ترکیب استیل با مولیبدن، وانادیم یا کبالت برای کاربردهای فولادی مانند حفاری یا ماشین آلات است. فولاد گالوانیزه پیش آبکاری شده، فولادی که با اکسید روی برای جلوگیری از زنگ زدگی پوشش داده شده است، یکی دیگر از انواع استیل مورد استفاده برای ورق فلز است.

ضخامت ورق فلزی استیل

ورق استیل را می توان فلزی ضخیم تر از فویل اما نازک تر از ضخامت صفحه تعریف کرد. گیج یا ضخامت تعیین می کند که از ورق استیل چه زمانی و کجا استفاده کنیم. همچنین ضخامت ورق استیل در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است؛ بنابراین طبق استاندارد، حداقل ضخامت ورق فلز بین ۰.۵ میلی متر است و حداکثر ضخامت آن ۶ میلی متر است.

صرف نظر از نیازهای ساخت شما، اهمیت انتخاب گیج فلزی مناسب برای کاربرد شما را نمی توان نادیده گرفت. انتخاب گیجی که ضخیم‌تر و در برابر ساخت مقاوم‌تر باشد می‌تواند بر پروژه‌های شما تأثیر منفی بگذارد. گیج برای اندازه گیری ضخامت ورق فلزی استفاده می شود. عدد گیج کوچکتر نشان دهنده یک ورق فلزی ضخیم تر است. اعداد گیج رایج برای فولاد از ۷ تا ۲۸ متغیر است.

فلزی که در ورق استیل استفاده می شود

فلز ورق استیل را می توان به عنوان یک ورق فلزی با ضخامت ۶ میلی متر یا بیشتر تعریف کرد. ورق استیل در اینچ اندازه گیری می شود در حالی که ورق فلز با گیج اندازه گیری می شود. ورق استیل را می توان به صفحات فولادی کم، متوسط ‌و پر کربن تقسیم کرد. محتوای کربن بالاتر استحکام و سختی را افزایش می دهد.

  • کاربردهای ساختاری
  • دستگاه
  • پل ها
  • ستون های تقویت کننده

روش های پردازش ورق استیل

گزینه های پردازش ورق استیل شامل ورق نورد گرم یا نورد سرد است.

  • ورق فلزی نورد گرم:

مقرون به صرفه است. فرآیند نورد گرم باعث افزایش چقرمگی و شکل پذیری استیل می شود. استیل نورد گرم برای کاربردهای اکستروژن، آهنگری و خمشی ایده آل است.

فولاد نورد گرم برای لوله‌ها و لوله‌ها، ساخت‌وساز، قاب‌های خودرو و کاربردهایی که نیازی به تلرانس‌های تنگ نیست استفاده می‌شود.

  • ورق نورد سرد:

استحکام این ورق بالاتر از استیل نورد گرم است. برای کاربردهایی که به ابعاد دقیق و استحکام بیشتری نیاز دارند ایده آل است.

با سطح صاف خود، برای کاربردهایی از جمله قطعات ساختاری، مبلمان فلزی یا لوازم خانگی ایده آل است.

بهترین مرکز خرید ورق استیل

جهت خرید انواع ورق استنلس استیل و مشاهده بروز قیمت ورق استیل در کلیدآهن، می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه کنید و به صورت آنلاین ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۳۰، تزئینی یا دکوراتیو، بگیر، نگیر و... را سفارش دهید.

مجموعه کلیدآهن از سال ۱۳۷۳ واردکننده قطعات استیل بوده است و از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی آهن آلات آغاز کرده است. این مجموعه با هدف حذف واسطه، رسیدن به مشتری نهایی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان فعالیت میکند. کلیدآهن تاکنون افتخار همکاری با مشتریان متعددی از جمله پروژه های بزرگ شرکتهای نفتی، گازی، پتروشیمی و فولادی را داشته است. شما می توانید با مراجعه به این سایت با خیال راحت انواع ورق استیل را به صورت انلاین خریداری کنید.

قیمت ورق استیل به علت وارداتی بودن، تا حد زیادی به نرخ دلار بستگی دارد. پس بهتر است در چنین شرایطی برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت روز ورق استیل، از منابع معتبرتری استعلام بگیرید. در همین راستا شرکت پخش آهن آلات کلیدآهن بهترین گزینه برای آگاهی از لیست قیمت ورق استنلس استیل است.

جهت مشاهده آنلاین و روزانه قیمت ورق استیل در kilidahan؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع ورق استیل همچون : دکوراتیو ، صنعتی ، ۳۰۴ ، ۳۱۰ ، ۳۱۶ ، ۴۳۰ و... می توانید به نشانی (kilidahan.com) مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم به صورت کلی تر درمورد قیمت ورق استیل نظر بدهیم، شاید چندان موضوع قابل توجهی نباشد اما نکته ای که دارای اهمیت، این است که قیمت نیکل تاثیر مستقیمی بر روی نرخ ورق استیل دارد. اگر بخواهیم یک مثال ساده داشته باشیم، ورق استیل ۳۰۴ یکی از پرمصرف ترین ورق های استیل در جهان می باشد در حدود ۸ درصد نیکل دارد.

از آنجایی که ورق استنلس استیل در حجم بالا تولید می شود، خرید مواد اولیه به صورت روزانه و هفتگی انجام می شود و در این فاصله هزینه های خرید به صورت نوسانی دچار تغییر می شود و به صورت مستقیم تاثیر مثبت و یا منفی خود را بر روی هزینه خرید ورق استیل می گذارد.

موضوع مهم دیگر در تعیین قیمت روز ورق استیل، آلیاژ به کار برده شده است. شاید شما هم می دانید ورق استیل انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از ورق استیل ۳۰۴ نگیر، ورق استیل ۳۱۶، ورق استیل ۳۲۱ ضد سایش، ورق استیل ۴۳۰ بگیر، ورق استیل ۳۰۹ نسوز که قابلیت تحمل دما بالا را دارد. همچنین قیمت ورق استیل ۳۱۶، با توجه به اینکه درصد نیکل بالا در ترکیب شیمایی، گران تر از ورق استیل ۳۰۴ است.

و اما نکته دیگر این است که بها ورق استیل با توجه به ضخامت گرید ورق استیل مشخص می شود. در مرحله اول شاید تصور شود که آلیاژهایی با ضخامت پایین، مسلما قیمت کمتری در برابر ورق های استیل با ضخامت بالا دارند، اما این موضوع با حقیقت ماجرا کاملا متفاوت است.

جدیدترین تعرفه ورق استیل را در سایت کلیدآهن ببینید!

اولویت و استانداردهای شرکت کلیدآهن بر محور رضایت مشتری و ارائه محصولات باکیفیت می باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی کلیدآهن سعی دارد تا لیست قیمت ورق استیل به صورت عادلانه ای ارائه دهد و به همین جهت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خود را با بهترین متریال و کیفیت ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی کلیدآهن، مرکز فروش ورق استیل را به صورت کویل، ورق استیل برشی و ورق استیل فابریک از کارخانه به صورت پالت شده می باشد. انواع ورق استیل نازک و ضخیم در اشکال، سطوح، وزن، ابعاد و ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتری وجود دارد.

اگر شما هم می خواهید نمودار قیمت ورق استیل آسانسور، ۳۰۴ نگیر، بگیر، ۳۰۴ خش دار، تایوانی و قیمت ورق استیل دکوراتیو و قیمت وق استیل طلایی را به صورت روزانه مشاهده کنید؛ می توانید به سایت کلیدآهن مراجعه کنید. البته اگر می خواهید از آخرین خبرها و اطلاعیه ها در رابطه با قیمت ورق استیل ۱۴۰۱ مطلع شوید، وبسایت کلیدآهن و مشاوره گرفتن از کارشناسان و متخصصان بهترین راه حل برای چنین کاری می باشد.

 

منبع :

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

 https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-67/8677-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%D9%85?pr=1

https://www.mosalasonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-10/110870-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF?pr=1





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: